Garantie & Klachten

Garantie bij Eco Tuinhuis
Bij Eco Tuinhuis hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. We doen ons uiterste best om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Het kan echter voorkomen dat een product tijdens transport beschadigd raakt of dat er een ander probleem ontstaat waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Volgens de wet bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek contact met ons op te nemen. Als het defect binnen de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging. U kunt ons bereiken via e-mail op: info@ecotuinhuis.nl.


Klachtenprocedure bij Eco Tuinhuis
We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar het kan gebeuren dat er iets niet naar verwachting verloopt. Mocht dat het geval zijn, verzoeken we u om uw klacht aan ons door te geven via: info@ecotuinhuis.nl.

Daarnaast is het voor consumenten binnen de EU mogelijk om vanaf 15 februari 2016 klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze via het Europese platform indienen.

Heeft u vragen of twijfels? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!